کد خبر:15474
پ

برنامه ریزی غرب برای جایگزینی کلمه “رهبری” با کلیدواژه “امام خامنه ای”

چرا بگوییم امام خامنه ای؟ به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، دکتر محمد علی رامین (مسؤل اتحادیه راه اسلام در […]

چرا بگوییم امام خامنه ای؟

771323325166746407

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، دکتر محمد علی رامین (مسؤل اتحادیه راه اسلام در اروپا) در جمع دانشجویان دغدغه مند اظهار داشتند : غربی ها با سه کلید واژه آزادی، دموکراسی و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می کردند. شرقی ها با دوکلید واژه مبارزه پرولتار با امپریالیسم و برابری.

اما امام خمینی (ره) پنج کلید واژه قرآنی در مقابل آن پنج کلید واژه قرار دادند. اصل «امامت محوری »مهمترین کلید واژه بود. سیستم« امامت- امت»، حرف جهان شمول اسلامی بود که در عرصه سیاست پیدا شد.

ده سال هرکاری کردیم یک رسانه غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می گفتند آیت الله خمینی .

سال ۵۹ به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم: استاد! چرا رسانه های شما نمی گویند امام خمینی؟

خنده ای کرد وگفت : آخر ما در تحلیل هایمان برخی چیزها رو متوجه شدیم! کیفش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه آلمانی کتاب ولایت فقیه امام بود. گفت: آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم امام ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می شود. چون کلمه امام قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم رهبر این کلمه درفرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگرم ا ایشان را کنار موسلینی، استالین و هیتلر قرار می دهیم.کلمه رهبر به نفع ما و کلمه امام به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد ما به ایشان می گوییم آیت الله، اما امام یک بار معنوی دارد. ازطرفی ایشان آن طور می شود، امام امت اسلامی که مسلمانان دنیا را دور خودش جمع بکند. با این صراحت این را به من گفت.

یک رسانه شرقی یا غربی را پیدا نمی کنید که گفته باشد امام خمینی. آن موقع ما امتحان کردیم. آیا رسانه های غربی می پذیرند ما یک آگهی بدهیم به نام امام خمینی؟

می خواستیم ۶۰۰۰۰ مارک بدهیم که یک آگهی با لفظ امام چاپ کنند، قبول نکردند!

شهریور ۵۸ که درمجلس خبرگان قانون اساسی، شهید بهشتی کلمه امامت را در قانون اساسی گذاشت، ریاست آن مجلس با منتظری بود. امام خمینی فرمود: شما نمی توانی مجلس را اداره کنی، برو کنار ، آقای بهشتی اداره کند. وقتی شهید بهشتی آمد اصل پنجم را مطرح کند که ولی فقیه نائب امام زمان(عج) و امام امت اسلامی است، کشور توسط معاندین ریخت به هم. بازرگان اعلام استعفای دسته جمعی دولت را کرد. امیر انتظام اعلام کرد که مجلس خبرگان قانون اساسی باید منحل شود. سر یک کلمه!

امامت محوری، امت گرایی، عدالت گستری، و دو قطبی مستکبرین _ مستضعفین اساس تئوری امام خمینی بود.

امام خمینی از دنیا رفتند. آقای رفسنجانی آمدند پنج روز بعد از رحلت امام خمینی در دومین خطبه اولین نماز جمعه بعد از رحلت امام، راجع به ولایت فقیه دو جمله گفتند: یک، ما نمیخواهیم بعد از رحلت امام خمینی به جانشین ایشان امام بگوییم. این همه دعوا داشتیم با شرق و غرب، امام حاضر شد شهید بهشتی را قربانی کند برای این کلمه، قانون اساسی پنج بار روی امامت ولی فقیه تاکید کرده، امام این را از سال ۴۸ مطرح کرده (رجوع شود به مقاله: آیا امام خمینی در مسئله ولایت فقیه چرخش داشته است؟سایت تحلیلی رسانه نیوز)، شما میگویید نمی خواهیم؟ به اسم اعزاز امام خمینی گفتند به جانشینش نمی گوییم امام. انگار یکی به شما بگوید چون من شما را خیلی دوست دارم، افکار شما را میخواهم با شما دفن کنم!

????? ?? ???? ?? ???? ?? ????? ?? ????? ???? ?????? ?? ??

جمله دوم ایشان این بود: خبرگان مرجع تعیین نکرده است. یعنی جانشین امام خمینی نه مرجع است و نه امام.

وقتی ایشان جای امام گذاشت رهبر، امت شد ملت. یعنی عملا سیستم ملت _ رهبر انگلیسی ها را پذیرفتیم وسیستم امت _ امامت امام خمینی را کنار گذاشتیم. وقتی امت شد ملت ، عناصر امت یعنی خواهران وبرادران قرآنی که وظایفی مثل امربه معروف ونهی ازمنکر نسبت به هم دارند، تبدیل شدند به عناصر ملت یعنی شهروند و هموطن .

اما کلمه سوم یعنی عدالت؛ مقدس ترین کلمه ای که آقای رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری شان ابداع وتحمیل کردند به نظام اسلامی در مقابل عدالت توسعه بود . فرق عدالت و توسعه این بود که عدالت را خدا و پیغمبر و جانشینان ایشان تعریف می کنند، اما توسعه را صندوق بین المللی پول بانک جهانی و سیستم های وابسته به صهیونیستهای عالم.

در عرصه بین الملل هم دو کلید واژه قرآنی مستکبرین و مستضعفین را تغییر دادند وگفتند مستکبرین فحش وتوهین آمیز است! به جایش بگوییم قدرت های جهانی!. وقتی گفتی مستکبرین باید با آنها مبارزه کنی، اما وقتی گفتی قدرتهای جهانی باید با آنها تعامل کنی.

مستضعفین را هم کردند قشر آسیب پذیر ، یعنی آدم های بی عرضه ایی که خودشان پذیرای آسیب هستند!

پنج کلید واژه قرآنی امام خمینی که اساس گفتمان نهضت اسلامی بود، توسط ایشان تغییر پیدا کرد به همان کلید واژه هایی که دشمن میخواستند.

تا زمانی که کلید واژه های قرآنی امام خمینی که راس آنها امام بودن ولی فقیه است احیا نشود، هر کاری که بکنیم، وصله پینه کردن است.

شما هر لغتی استفاده بکنید، این قدر جگرشان نمی سوزد که بگویید امام خامنه ای .

مشکلی که هست این است: همه می گویند(دیگران بگویند،ماهم بگوییم)، اصولگراها میگویند صداوسیما شروع کند. صداوسیما میگوید ما نمیتوانیم از روحانیون جلو بیفتیم! مدیران ارشد میگویند: وقتی جوانان انقلابی نمیگویند،ما بگوییم باید هزینه بدهیم و…!! .

بعضی میگویند نگوییم چون قبلا کسی(حشمت الله طبرزدی) این کار را کرده و سابقه خوبی ندارد. این کار در ذهن مردم خوب جا نیفتاده. خوب، خوب ها باید پرچمدار این کار شوند تا این کار به اسم آنها ثبت شود و آن سابقه پاک شود.

آیت الله العظمی سید باقر حکیم پا میشود میرود نجف، از آنجا نامه مینویسد به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای یک هفته بعدش شهیدش می کنند. آن مرد بزرگ میفهمد باید از آنجا پیغام دهد امام خامنه ای .

سید حسن نصرالله می فهمد در سخت ترین شرایطی که دارد باید بگوید امام خامنه ای .

جوانان مسلمان بحرین و لبنان و پاکستان و افغانستان و مصر و لیبی و تونس و حتی شیعیان تحت ظلم وهابیون عربستان در آن شرایط سخت و تحت شکنجه می گویند امام خامنه ای و ما در ام القرای اسلامی، در کشور امام زمان(عج) نشسته ایم و نمیگوییم!!!!! .

اگر نعمت خدا را قدر ندانیم، می فرماید: إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ. روز قیامت هم آنجا ندا داده می شود که « وَقِفُوَهُمْ إِنَّهُم مَّسْئُولُونَ ، مَا لَکُمْ لاَ تَنَاصَرُونَ» هی حرف را انداختند از آن طرف به این طرف.

دوستان، حفظ نظام اسلامی از بالاترین کارهای امربه معروف ونهی ازمنکر است. به خدا باور کنید آقامون، اماممون مظلوم است. ما باید قدر مسلم زمان را بدانیم و دست از بیعتش برنداریم تا حسین(ع) زمان برسد. باید برای مسلم خون داد. باید کار کرد. باید برگرداند کلید واژه های حضرت امام خمینی را.

مطمئن باشید که اگر در این راه کم بذارید و تلاش نکنید باید پیش امام زمانتان جواب بدید.

جانم فدای یک لحظه عمرتو رهبرم.

اللهم احفظ سیدنا القائد امامنا الخامنه ای.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید