کد خبر:15450
پ

شایعه عفو قاتل شهید خلیلی + اطلاعیه خانواده شهید

هرگونه خبری مبنی بر رضایت ما از قاتل کذب محض بوده و ما بر احقاق حقوق جامعه در این مساله […]

هرگونه خبری مبنی بر رضایت ما از قاتل کذب محض بوده و ما بر احقاق حقوق جامعه در این مساله مصر و مصمم هستیم و در آخر از دستگاه محترم قضایی کشور درخواست اشد مجازات را برای «الف – ش» خواستاریم.

23059_orig

به گزارش خبرنگار واجب فراموش شده، خانواده شهید خلیلی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به برخی نگرانی‌های مردم نسبت به رضایت به عفو قاتل شهید خلیلی واکنش نشان داده و اعلام کردند هرگونه خبری مبنی بر رضایت ما از قاتل کذب محض بوده و ما بر احقاق حقوق جامعه در این مساله مصر و مصمم هستیم. متن این اطلاعیه که در اختیار «وطن امروز» قرار گرفته به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«ولتکن منکم امه یدعون الی الخیر و یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و اولئک هم المفلحون»  (آل عمران/ ۱۰۴)
ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی
سلام‌علیکم
خوشحالیم اگر ثمره خون علی ما بالاتربردن مقدار هرچند کمی امنیت و عزت دختران شیعه و منسجم شدن مجموعه‌های فرهنگی خودجوشی که برای اعتلای فرهنگ این کشور کار می‌کنند، در شهر و کشورمان باشد. لیکن این امنیت قطره قطره با خون شهدایی همچون علی ما به دست آمده است و اینجانبان پدر و مادر علی خلیلی احتمال هرگونه بخششی را تکذیب می‌کنیم. البته ما درصدد انتقامجویی نیستیم که شفای دل بیمارمان را به شفاعت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها بخشیده‌ایم اما قصاص قاتل علی را خونی در رگ‌های فرهنگ جامعه می‌دانیم و تکیه‌گاهی امن برای تکرار نشدن این فجایع اجتماعی در کشورمان. با توجه به آیه ولکم فی القصاص حیات یا اولوالاالباب قصاص قاتل علی بهترین علاج برای او در گذشتن از پل صراط است و برای جامعه همچون مرهمی است که دردهای اجتماعی را درمان می‌کند. لذا نظر به موج فزاینده نگرانی امت حزب‌الله که از سراسر کشور با اینجانبان تماس گرفته و از احتمال رضایت ما از قاتل ابراز نگرانی می‌کنند بدینوسیله رسما اعلام می‌داریم زین پس هرگونه خبری مبنی بر رضایت ما از قاتل کذب محض بوده و ما بر احقاق حقوق جامعه در این مساله مصر و مصمم هستیم و در آخر از دستگاه محترم قضایی کشور درخواست اشد مجازات را برای «الف – ش» خواستاریم.
پدر و مادر شهید علی خلیلی

امر به معروف و نهی از منکر در واجب فراموش شده

دیدگاه کاربران ۶ دیدگاه
  • پژمان 8 خرداد 1394 / 23:41
    0 0

    یعنی واقعا عفو و بخشش نگرانی داره؟ یعنی خودمون رو مسلمون میدونم و از عفو شدن یکی ناراحت میشیم و از مرگش خوشحال؟؟

    • علی 9 خرداد 1394 / 08:20
      0 0

      سلام دوست عزیز حرف شما درست است که ما نباید از مرگ یک نفر خوشحال بشویم، ولی در موضوع ما اینچنین نیست بلکه نکته ای که در اینجا قابل توجه می باشد این است که در بعضی از موارد هدف از قصاص جلوگیری از این گونه اقدامات است، همانطور که خانواده شهید در متن اطلاعیه به زیبایی این موضوع را مطرح کرده اند:
      «ما درصدد انتقامجویی نیستیم که شفای دل بیمارمان را به شفاعت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها بخشیده‌ایم اما قصاص قاتل علی را خونی در رگ‌های فرهنگ جامعه می‌دانیم و تکیه‌گاهی امن برای تکرار نشدن این فجایع اجتماعی در کشورمان»

    • Hasanzade 6 مرداد 1394 / 19:27
      0 0

      آره اخوی بخشش کسی رو که اون بلای فجیع رو سر کسی بیاره که از ناموس ماها دفاع کرده سخته ینی ته نامردی دستگاه قضایی مون محسوب میشه اگه عفو بشه…شما فیلم لحظه به خون غلتیدن شهید علی رو ببین

  • بیژن 7 تیر 1394 / 00:59
    0 0

    بله آقا پژمان شخص من باید بگم که اگه بشنوم که این قاتل بی همه چیز رضایت گرفته و آزاد شده به شدت نارات میشم چرا که بخشش هم جا و مکان داره و هر کسی این استحقاق نداره و مخصوصا این جونور که در اون مدتی که شهید خلیلی هنوز زنده بود یکی دیگه رو هم مضروب کرده بود و اونوقت واقعا به نظر شما باید چنین کسی بخشید ؟!ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان. باید درس عبرت بقیه ی اراذل و اوباش بشه که انشاءالله بعد از اعدامش میشه!!!!

  • حبیب 25 تیر 1394 / 05:01
    0 0

    فقط باید قصاص بشه تا درس عبرت و مانعی برای دیگر اراذل و اوباش بشه….
    فقططط!!!!!!!!

  • ماری 9 مرداد 1394 / 10:53
    0 0

    اصلا مگه خون شهید خلیلی حق شخصی خونوادشه که ازش بگذرن؟؟؟ ضمن احترام به این خونواده ارجمند اونا حق ندارن از خون شهید به پاس امنیت و آرامش تک تک نوامیس این مملکت که او حافظشون شد بگذرن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید